недеља, 19. јануар 2014.

Mirjana Selena


Mirjana Selena, još jedna naša rukotvorka, o sebi kaže:

LINK na FB - klik na: Mirjana Selena



Negde polovinom osamdesetih godina videla sam kako jedna moja prijateljica ukrašava čaše. Ona je to radila pomoću šablona i komadom sundjera koji je umakala u boje. Izgledalo je simpatično pa sam probala i ja.



Tako sam se zainteresovala za tehniku slikanja na staklu i evo dobrih tridesetak godina je to moj hobi. Tih godina sam imala i lepu zaradu, prodavala sam po galerijama i dobro je išlo. A onda su došle devedesete...Sada sam u penziji, otišla sam iz Beograda i u miru bojim staklo...Za ovih tridesetak godina zaista ne znam koliko sam komada uradila, ali ovo je tek deo iz 2012 i 2013, mada ima i nekoliko koje sam uradila jako davno, ali to nisam želela da prodam ("Beli andjeo" i "Nemanjići"). 

Mirjana Selena na Pinterestu - klik na:  M.Selena - Pinterest






1 коментар:

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *