субота, 1. март 2014.

Handmade by GordanaL


Zovem se Gordana i pod imenom Handmade by GordanaL sam objedinila izradu i prodaju različitih vrsta i stilova nakita, kao i autorskih fotografija u kombinaciji sa predmetima uređenih dekupaž tehnikom. Volim kada mogu spojiti različite tehnike i stilove rada, upravo kao fotografiju koju odavno volim sa preuređivanjem ramova. I uopšte najviše volim raditi sa drvetom i starijim stvarima, dati im neku novu namjenu, izgled. Ljepota ovakvog posla ili hobija (zavisi koliko je ko zagrizao :)) je u tome što uvijek ima nešto novo da se nauči i isproba. Mene je radoznalost za novim tehnikama dovela u grupu Rukotvorine:ručni radovi svih profila i tehnika na kojoj sam upoznala neke zaista divne kreativke sa kojima rado izmijenim iskustva. Iako ovaj posao ima i svojih teških dana, na takvom mjestu se uvijek može naći divnih ljudi spremnih za objasniti ili preporučiti nešto. Preporučujem svima, i onima koji rade slične stvari,a i onima koji bi samo da ponekad nešto urade za sebe.
    Ovim vrlo lijepim i kreativnim radom bavim se nešto više od godinu dana i trudim se da se stalno usavršavam i uvodim neke novine. Kako i sama volim originalnost, tako i izrađujem unikatne komade nakita, najčešće po svojoj zamisli, ali i po narudžbama. Sav nakit i predmete za prodaju možete vidjeti na strani: https://www.facebook.com/HandmadeByGordanaL

Takođe me možete posjetiti i na blogu gdje se sa malo više objašnjenja i fotografija mogu pročitati moja iskustva u vezi sa izradama različitih komoada nakita i ostalih predmeta, kao i naći različite tutoraile za sve to. Dobrodošli :)  http://handmadebygordanal.blogspot.com/

3 коментара:

  1. Hvala na ovom postu i predstavljanju, Jasminka! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jao divni radovi...Pratila sam ih ja i ranije ali ove slike sada na na ovoj crvenoj pozadini izgledaju dosta izrazajnije.Prelepi radovi....svaka cast za ideje....Ipak treba osmisliti i smestiti celu jednu pricu na ovako mali prostor.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Sandra. :)
      Predstavljanje i sama prodaju ispadnu najteži dio posla, pored sveg osmišljavanja i rada na nakitu i ostalim sitnicama. :)

      Избриши

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *