уторак, 19. август 2014.

Čupka- stranica za sve osobe čiji je osmeh taj koji čini boljim ovaj svet

Još jedna od žena kojima se divim jeste i tvorac ove lepe stranice pod nazivom "Čupka-  stranica za sve osobe čiji je osmeh taj koji čini boljim ovaj svet"! LINK DO ČUPKE - KLIKNI OVDE

 
Ljiljana je, na oko, žena kao i svaka druga - ima svoj život, svoje dobre i loše trenutke, svoje lepe i manje lepe doživljaje, ljude oko sebe koje voli, svoje radosti i razočarenja...

No, s druge strane - ono što se ne vidi kad gledate njenu fotografiju - Ljiljana je osoba puna ljubavi, puna poštovanja prema drugima, ona je od onih ljudi koji uvek žele da je svima, oko njih (znanim i neznanim) sve lepše i šarenije nego što jeste!

Njena stranica je bogata prelepim kreativnim idejama, savetima i tutorijalima, gde možete naučiti kako da napravite nešto lepo i korisno.




 Neka vam ne bude teško - posetite njenu stranicu i proverite - tvrdim da ćete se brzo "navući" i posećivati je svakodnevno, kao što to ja činim :-D

4 коментара:

  1. Hvala Jasminka na ovom divnom kratkom opisu moje stranice i mene licno, kao i za reklamu !!!
    Ponosna sam sto te imam za prijatelja i sto sam clan, licno tvoje grupe Rukotvorina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :-D Iako smo prijateljice, sve što sam napisala - ja to i mislim i čak sam nezadovoljna, jer smatram da je to skroman opis u odnosu na to koliko si ti pozitivna i dobra, čak i kad ti je najteže. Samo nastavi tako, da imamo uvek nekog ko će nas uveseliti i razonoditi :-D Poljubac

      Избриши

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *