четвртак, 30. јануар 2014.

Just me


"U nedostatku zaposlenja shvatila sam da moram uzeti stvar u svoje ruke i tako je sve počelo ... 

Tražeći po internetu ideje čime bih se ja mogla baviiti, našla sam tutorijal za pravljenje papirnih perli. Njih je trebalo ukombinovati sa drugim komponentama da se dobije upotrebljiv predmet i tako je nastao prvi komad nakita. Ta ideja mi se svidjela i od tada je krenuo razvoj. U sredini u kojoj živim nije niko organizovao radionice i morala sam znanje tražiti dalje po internetu. Tako sam došla do  grupe Rukotvorine: Ručni radovi svih profila, tehnika i materijala (Handcraft).  

Naravno nije to bila jedina, međutim za mene je postala jedina koju aktivno pratim. 
Razlog tome je sto se grupa sastoji od kreativaca koji su uvijek spremni da priskoče 
u pomoć, na bilo koje postavljeno pitanje.
 
Nakon dosta sati provedenih u radu i traženja tehnika koje mi najbolje leže, 
mogu da kažem da se trud isplatio.
 
Just me je unikatan nakit koji je kreiran bas za Vas. Radjen je od unikatnih 
papirnih perli, kristala, poludragog kamenja, staklenih i akrilnih perli i posrebrene 
i bizuterijske zice.
Nakit je pravljen sa zeljom da kad ga izaberete imate osjecaj da je pravljen 
BAS ZA VAS."
 
Ovo je o sebi rekla naša draga koleginica, a ja bih dodala još ovo:
Danas Just me drži radnju u Bijeljini, gde i živi, u kojoj možete videti i kupiti njene prelepe radove, kako nakit, tako i kućne dekorativne predmete i štošta zanimljivo.
 
Linkovi:
 







2 коментара:

  1. Jako lijepe kreacije, čega god da se prihvati. :) Uvijek rado bacim pogled na nove radove. Samo naprijed sa radnjom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Gordana na divnom komentaru. Upravo bih i ja mogla tako da kazem i za tvoj rad. <3
      I hvala vam svima na podrsci.

      Избриши

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *