уторак, 7. јануар 2014.

Kako je nastala grupa Rukotvorine - najveća grupa rukotvoraca na Balkanu!

Rukotvorine!!!
Ručni radovi me odavno zanimaju i to - uvek novi i novi. Počela sam da ispitujem i isprobavam vitraž, oslikavanje stakla, graviranje, dekupaž... I onda je to krenulo - stalno nešto novo, stalno eksperimentisanje i kombinovanje...

Takav, raznovrstan hobi mi je obezbedio duševni mir, zanimaciju, zadovoljstvo, ljubav, sticanje novih poznanstava i još mnogo toga. Naročito mi je milo kad napravim nešto zanimljivo, poklonim dragoj osobi i - doživim onu reakciju "Ijaooo, supeeer"... Kad dodjem sledeći put i vidim da je moj poklon na vitrini, zidu, stolu - shvatim koliko je - imati ovakav hobi - lepa i korisna stvar. Kako za mene, tako i za druge.

Pošto nisam mogla da nadjem mnogo pomoći na internetu, na srpskom jeziku, ja sam nalazila na engleskom, pa sam to sebi prevodila i čuvala.

Kada je krenuo Facebook, otvorila sam profil i - sasvim normalno - tu sam odmah krenula da samoj sebi čuvam te prevode, pomislivši "neka mi ga ovde na jednom mestu, nikad se ne zna kome će zatrebati".

Tako je nastala grupa "Rukotvorine", koja danas ima 4.500 članova.

Grupa okuplja ljude koje interesuje izrada raznih vrsta ručnih radova - "handicraftere" čija je preokupacija -  izrada nakita, modnih detalja, kapa, šešira, rajfova, torbi, sudova, nameštaja, ramova, lampi, svećnjaka, satova i još mnogo toga, proizvodjače i prodavce repromaterijala, a ima i onih koji su tu iz radoznalosti. 

Osnovni cilj rada grupe je - pomoć kreativcima, njihova edukacija, tips and tricks, deljenje informacija kako jeftinije, lakše, bolje... 

U grupi objavljujemo tutorijale (instrukcije za rad) naših članova, kao i one sa neta, informacije o repromaterijalu, o načinu nabavke, o tehnikama, materijalima, načinima izrade, novim crafterskim medijima i tehnikama i slično. 

Tu možete da postavite svoj rad, navesti šta je u pitanju, koja tehnika i materijal i slično. No, možete postaviti pitanje - kako i čime nešto napraviti, možete davati odgovore na pitanja, možete podeliti sa nama zanimljivu ideju ili informaciju, možete pratiti nove šeme, šablone, uputstva, postovati svoje, tražiti pomoć i slično. Možete pohvaliti ili kritikovati rad drugih - u cilju unapredjenja njihovih radova, a možete se informisati i o izložbama i prijavljivati se na konkurse radi izlaganja na istima... I - naravno - još puno toga.

Ova grupa je potrebna - ne samo rukotvorcima, već i ljudima koji se ručnim radovima ne bave, već im ponekad zatreba "preuredjenje" nečega, sitna popravka, re-namena nekog predmeta, reciklaža nepotrebnog u neki koristan predmet, ideja za ukrašavanje torbe, kaputa, šešira, ideja za postavljanje svečane trpeze, ideja za uredjenje stana i još mnogo, mnogo toga...

Svakodnevno novi radovi, svakodnevne nove ideje, organizovanje nagradnih igara, organizovanje swap-ova (razmene) poklona i puno toga zanimljivog, redovna su pojava u našoj grupi.

Ovo je naša mala oaza mira, gde se ne prepoznajemo po polu, naciji, veroispovesti, jeziku, pismu... Ovde se prepoznajemo po vedrom duhu, pozitivnoj energiji, timskom radu, prepoznajemo se po potrebi da svakome pomognemo i spremnosti da pohvalama nagradimo svaki trud!

U ovim olujnim vremenima, ovo je naše malo ostrvo na koje su dobrodošli svi ljudi dobre volje, koji vole sve što je lepo, koji žele da vide šta sve ljudska ruka može da stvori sa malo sredstava i malo truda, dobrodošli su svi koji osećaju potrebu da svoju energiju pretoče u lep komad umetnosti koju će čuvati, nositi, pokloniti...

Pridružite nam se klikom na link:

"Rukotvorine" - vaša oaza kreativnosti na FB-u

Нема коментара:

Постави коментар

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *