четвртак, 30. јануар 2014.

Pufy chic

Naša draga članica Milena, poznatija kao Pufy chic unikatni nakit, napisala je ovakav tekst: 

1. O sebi:

Moje ime je Milena Sekulić. Završila sam master studije na Učiteljskom fakultetu u Jagodini, studijska grupa - Metodika nastave srpskog jezika i kniževnosti. Iako je rad sa decom jako lep i pruža veliku dozu kreativnosti, do ovog posla u struci je teško doći, pa sam rešila da stvar uzmem u svoje ruke i tu kreativnost ispoljim u sasvim drugoj oblasti. Spojila sam lepo i korisno i počela da se bavim izradom ručno oslikanog nakita jer mi se to oduvek činilo interesantnim. 


 Priznajem, sve počelo je iz krajnje egzistencijalnih razloga - finansijskih. Kako je vreme prolazilo, počela sam da uživam u tome i sada stvaram zato što to volim. Pufy Chic je ime koje je nastalo sasvim slučajno. Često su me jako bliski ljudi iz milošte nazivali Pufna, te je Pufy uzeto odatle. Chic sam dodala jer označava eleganciju, nešto što je šik i uvek u modi. Od mene očekujte detinjarije, vesele boje, smeh, maštu, fantaziju, humor.... sve što svojstveno deci. To je i jedan od razloga što neki junaci književnosti za decu često budu glavni motiv mojih rukotvorina.

2. O grupi: 

Grupa Rukotvorine je dokaz da umetnost u Srbiji, a i na Balkanu, nije misaona imenica. To je mesto gde se svakodnevno sve više i više okuplja veliki broj kreativnih ljudi, koji svoje stvaralaštvo nesebično dele sa drugima. 

Naša grupa, kako je mi, članovi zovemo, svakako je način da do originalnih ideja, radova i tutorijala dođu svi oni koji za njima tragaju. 

Pitate me kakvi su članovi Naše grupe?! Eeee, najbolje bi nas okarakterisali B. Nušić, R. Domanović, ali i J.S. Popović. :) 
Upravo tako! Ima nas sa svih strana! Kako u životu, tako i u Rukotvorinama, upoznaćete ljude različitih karaktera i temperamenta. No, jedno nam je zajedničko: nepresušni izvor inspiracije, kreativni rad, vredne ruke, nesebična uzajamna pomoć, reči podrške, pohvale ali i kritike (nikako zlonamerne) i nadanje da umetnost i dalje živi.
Toliko je za reći imala Milena, a ja bih dodala ovo:
PufyChic je osveženje i - svaki put kad vidim njen nakit na zidu grupe, oduševim se njenom originalnošću i posebnim stilom. Divim se kako ona slobodnom rukom oslikava svaki komad nakita, a naročito mi se kod nje svidja neka radost, koja kao da zrači iz svakog komada. 





3 коментара:

  1. Pre svega, hvala na ovim lepim rečima koje si dodala!! Baš si mi ulepšsala dan! :) Sve što čujem od ljudi koji se bave rukotvorinama, daje mi neki polet i snagu za dalji rad. A ti si dokaz da rukotvorci nisu baš uvek jedni drugima konkurencija, već podrška. :) Hvala još jednom!!! Šta reći?! Ovo je moja psiho terapija, hobi....ovim se lečim. :)

    ОдговориИзбриши
  2. :-D Nema na čemu, tako i mislim :-D
    Ovo što si rekla da ti je ručni rad psiho terapija - iskreno rečeno, većina ljudi koji se, kao i mi, bave rukotvorinama, kažu da su primetili da se psihički mnogo bolje osećaju prilikom rada, kao i posmatrajući rezultat svog truda. Pa iskreno, ako već treba nešto što će nas "lečiti" od problema svakodnevnice - onda neka to budu lepe mindjušice, ukrasi, kućne sitnice i slično :-D

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo, ovaj nakit toliko zraci ljubavlju i pozitvnim stavom , prosto blista :) I sami crtezi, a i ceo stil u kome je nakit uradjen !

    ОдговориИзбриши

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *