недеља, 19. јануар 2014.

Wonderland by Milica :-d

Dobrodošli u moju zemlju čuda! Uvek volim da tekst o sebi i svom radu započnem ovom rečenicom :)
Kao i mnogi koji se bave rukotvorenjem, istim sam počela da se zanimam još od malih nogu. Moje barbike su uvek imale najlepšu garderobu, na OTO-u i likovnom sam sa svojim radovima briljirala, a baka je imala obavezu, ili bolje reći zadovoljstvo, da me nauči da pletem i heklam čim sam bila u stanju da držim igle.
Diplomirala sam na Evropskom univerzitetu, smer za Evropski biznis i marketing, ali i posle sedam godina od završetka studija nemam ni dana radnog staža. Ali ne, nisam dozvolila da me to obeshrabri i utuče! 
Ponosno sam se ostvarila u ulozi supruge i majke, prepustila se svetu pisanja i fotografije, a ponajviše svetu kreativnog stvaralaštva. Ovaj poslednji me je obuzeo celu i čini da se osećam posebno, srećno, ispunjeno,  blaženo, očaravajuće,... 
Dekupažiram, stvaram čudesa od kesa, vodim brigu o zaštiti životne sredine reciklirajući i na mnoge druge načine, pravim nakit, broševe, snalice za princeze velike i male i, pored raznovrsnosti te, u moju zemlju čuda još mnoge aktivnosti i ideje bi stale, zato učim i upijam.  
 A neponovljiva grupa Rukotvorine mi je takav vetar u leđa da rečima ne mogu opisati. Hvala na tome divnoj ženi koja ju je stvorila! Hvala Jasminka <3
Neke od mojih omiljenih radova možete videti u nastavku, a ceo asortiman rukotvorina nalazi se na stranici Wonderland by Milica - https://www.facebook.com/pages/Wonderland-by-Milica/165335740282601

Pozdrav od Wonderland women (kuma ovog mog nadimka je upravo Jasminka - i na tome hvala <3)






3 коментара:

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *